Nem változom meg!

 

Hogy jöttök ti ehhez?

Hogy engem elítéljetek?

Hiszen nem is ismertek!

Nem is értetek meg!

Csak mert más a világképem,

Mint, említettek, nektek?

Csak mert annyira más vagyok,

Hogy ti azt fel sem foghatjátok?

Csak mert nem élem a tücsök életét,

S nem iszom az élet ízét, vérét?

Mert én mást látok a létben?

Tehetetlen vagyok, s félek a tömegben?

Mert fallal védem lelkemet?

Mert átnézek szinte mindenen,

S csak azt látom, ami kell nekem?

A világ gondjai nem érintenek,

Más az értékrendem, mint nektek?

Mért ekkora baj ez, kérdem?

Ítéletet hoztok, holott nem ismertek,

Pedig még jogotok sincs erre!

Ezt egyedül Ő teheti meg,

Ki fenn figyel a mennyekben!

Csak magadat ítélheted meg,

Más, és ebből nem engedek, nem!

AZ én éltetőm a Föld, s a Természet,

Ha tetszik, ha nem, nem változom meg!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bb-versek.blog.hu/api/trackback/id/tr86723529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ács Jenőné 2008.11.16. 07:28:59

Nagyon tetszenek verseid.Ez különösen.Olyan
"Áronos".Egyetértek a gondolataiddal.
Mindig maradj önmagad,akkor is ha a környezeted mást vár Tőled.Sok sikert a továbbiakban.Ígérem figyelni fogom "gondolataidat" Üdv.Ili néni
süti beállítások módosítása